TEHNOLOGIJA

4 načini, kako oblak pomaga vašim ekipam zagotoviti prihodnost

Zakaj 74 odstotkov organizacij pravi, da imajo ekipe v oblaku konkurenčno prednost.

Oblak ni več razlikovalnik – je strateška zahteva za dolgoročni uspeh.

Pred desetimi leti je premik v oblak pomenil, da ostaneš pred krivuljo – ne več. Zdaj gre za sledenje in zagotavljanje strankam in zaposlenim vedno vključenih storitev, ki jih pričakujejo.

Pravzaprav 74 odstotkov organizacij pravi, da jim oblak daje konkurenčno prednost, do konca leta 2020 pa strokovnjaki napovedujejo, da bo 83 odstotkov poslovnih obremenitev v oblaku. Če niste med njimi, vaše ekipe morda že zaostajajo. Če imajo vaši konkurenti takojšen dostop do najnovejših funkcij in varnostnih nadgradenj, vi pa jih nimate, ni težko uganiti, čigavo podjetje bo potegnilo prednost pred množico.

Torej, kako lahko svojei ekipi zagotovite v oblaku za prihodnost? Preštejmo načine:

1. Oblak vam omogoča takojšen dostop do najnovejših funkcij, varnostnih nadgradenj in popravkov napak

Ko hranite programsko opremo in napajanje računalnika na mestu, vsakič, ko se pojavijo nove funkcije (običajno dva do štirikrat na leto), je potrebna ročna nadgradnja. Očitni stroški tukaj padejo na IT ekipo, ki potrebuje čas in proračun za izvedbo sprememb in pogosto mora načrtovati izpade, ki lahko vplivajo na celotno organizacijo.

Manj očiten strošek za podjetje je, da vsaka nadgradnja prinese s seboj veliko novih funkcij, ko nadgradite le nekajkrat na leto. To pomeni, da se ekipe vsakič, ko nadgradite, soočajo s krivuljo učenja o funkcijah, ki jih še nikoli niso videli. To tudi pomeni, da obstaja večja možnost, da uvedete tudi nekaj novih napak, ker uvajate toliko novih stvari hkrati. In popravki za te napake bi lahko v naslednji nadgradnji trajali tri do šest mesecev.

Po drugi strani pa so pri oblaku izdaje lahko tako majhne kot en sam popravek napake ali izboljšava izdelka, ki je omogočena za peščico strank hkrati, da se zmanjša tveganje za uvedbo nove napake. To pomeni, da če gre kaj narobe, je spremembo enostavno povrniti in njen vpliv je omejen. Namesto da bi tri mesece čakali na naslednjo izdajo, da bi odpravili sistemsko napako, imajo ekipe popravek takoj, ko je pripravljen. Prav tako pomeni, da je mogoče povratne informacije strank hitro implementirati, kar nenehno izboljšuje vaše sisteme.

In ker se tudi nove funkcije uvajajo redno in v majhnih serijah, je vašim ekipam lažje slediti spremembam, namesto da bi se morali večkrat letno znova usposabljati. To ne samo da ohranja ekipe konkurenčne, saj jim omogoča takojšen dostop do najnovejših funkcij, temveč jih ohranja tudi spretne in povezane s sistemi, ki jih uporabljajo vsak dan.

2. Oblak vam pomaga dati prednost ustvarjalnosti in strateškemu delu

Kako povečati (hitreje in cenovno ugodnejše) v oblaku

Gostovanje vaše programske opreme in izdelkov na premik vedno zahteva več časa od vaših tehničnih ekip. Skaliranje, da svojim uporabnikom zagotovite več prostora za shranjevanje, zaloge ali računalniško moč, lahko traja dneve, če ne tedne ali celo mesece. Nadgradnje in varnostni popravki zahtevajo redno posvetitev časa (da ne omenjam miselnega preslišanja načrtovanja in upravljanja). In vsi večji incidenti in včasih sredi noči prepiri, da se odzovete na težavo ali varnostno kršitev, so v celoti na ramenih vaše IT ekipe.

Pri oblaku je vse to dodatno delo oddano zunanjim izvajalcem, kar pomeni, da je za popravke napak, upravljanje težav in večjih incidentov odgovoren vaš prodajalec. To pomeni, da lahko ekipa za IT opusti dolgočasno, neplodno delo, kot je namestitev novih strežnikov ali odpravljanje težav, in se osredotoči na strateško in ustvarjalno delo, ki je bistveno in edinstveno za vaše podjetje.

Da ne omenjam, da je večina IT ekip že preobremenjenih. Notranje podporne ekipe vsak mesec predložijo v povprečju nekaj manj kot 500 podpornih vozovnic, glede na študijo Zendeska pa je potrebnih več kot 24 ur, da odgovorijo na vsako. Po poročanju Forbesa je prezaposlenost glavni razlog, zakaj so zaposleni (in še posebej uspešni) odstopili.

Premik podpore za strežnike, uptime, nadgradnje in varnostne popravke z ekipe IT na vašega prodajalca v oblaku jih osvobodi, da se hitreje odzovejo na druge zahteve – in verjetno vam bo pomagalo obdržati svoj vrhunski talent.

3. Oblak daje moč netehničnim ekipam

Pri on-prem mora vsaka sprememba – pa naj gre za varnostno nadgradnjo, novo funkcijo ali večjo računalniško moč – iti skozi IT. To ne obremenjuje samo tehnološke ekipe, ampak tudi upočasni stvari vašim netehničnim ekipam in jim odvzame moč za hitro izboljšanje delovnega poteka, sistemov in dinamike ekipe.

Z oblakom funkcije, kot so samodejno skaliranje in takojšnja varnost ter nadgradnje funkcij, pomenijo, da so ekipe lahko okretne in okretne. Lahko spremenijo procese in sprejmejo nove funkcije in prednosti, ki izboljšujejo njihove delovne poteke, ne da bi pri tem opravili dolgotrajne odobritve, se soočili z zamudami ali preobremenili IT.

OKR je metodologija postavljanja ciljev, ki je zasnovana tako, da potisne ekipe izven njihovega območja udobja in doseže drzne cilje.

Zaženite igro

Študije redno kažejo, da je opolnomočenje zaposlenih in ekipe močno povezano z delovno uspešnostjo, zadovoljstvom in zadrževanjem. Prednosti imajo torej valovit učinek, ki daje timom moč, da opravijo najboljše delo, kar lahko, in tem istim ekipam dajejo avtonomijo, zadovoljstvo pri delu, občutek zvestobe podjetju in samozavest, da sledijo drznim ciljem in najdejo kreativne rešitve.

4. Oblak poenostavlja delo na daljavo in porazdeljene ekipe

V dobi oblaka je lažje kot kdaj koli prej izkoristiti prednosti dela na daljavo.

Več kot 4,7 milijona Američanov že dela na daljavo, medtem ko 95 odstotkov pisarniških delavcev pravi, da želi delati na daljavo. Šestindvajset odstotkov jih pravi, da so zapustili službo, ker ni podpiralo dela na daljavo. In 66 odstotkov jih meni, da bodo pisarne do leta 2030 zastarele. Kot nas je naučila pandemija COVID-19, lahko včasih sposobnost dela na daljavo v trenutku postane ključnega pomena.

Za podjetja, ki so še vedno v celoti pripravljena, je delo na daljavo zapleteno. Do namestitev na mestu je mogoče dostopati na daljavo, vendar je ohranjanje varnosti, hkrati pa omogočanje dostopa, zapleten ples gesel, požarnih zidov, ovir VPN in arhitekturnih omejitev.

Nasprotno pa so rešitve v oblaku že dostopne od koder koli z internetno povezavo. In varnost v oblaku je že zgrajena z mislijo na delo na daljavo (zato verjetno 94 odstotkov anketiranih podjetij pravi, da se je varnost zanje izboljšala po prehodu v oblak).

Še bolje, enake ugodnosti, ki zaposlenim omogočajo delo na daljavo – bodisi s polnim delovnim časom bodisi brezpogojno v nujnih primerih – olajšajo tudi podporo porazdeljenim ekipam.

Velika prednost porazdeljenih ekip in dela na daljavo (poleg kriznega upravljanja) je, da vam omogoča dostop do večjega nabora talentov, tako geografsko kot z odpiranjem delovnih mest tistim, ki morajo delati od doma zaradi razlogov, vključno z invalidnostjo ali primarnim delom. skrbnik ostarelega starša ali bolnega otroka.