PODJETNIŠTVO

Kako ustanoviti majhno podjetje doma?

1. Pridite s svojo poslovno idejo

Prvi korak k ustanovitvi malega podjetja je izdelava zmagovalne poslovne ideje. V idealnem primeru boste razvili poslovni podvig, ki vas zanima in izpolnjuje potrebe na trgu.

Odličen način za to je, da prepoznate težavo, ki vas frustrira. Ali obstaja težava, s katero se nenehno srečujete in bi si želeli, da bi jo nekdo rešil? To bi lahko bil vaš naslednji poslovni podvig.

Ni pa nujno, da boste znova izumili kolo. Oglejte si podjetja, ki že obstajajo, in se vprašajte, kako bi lahko izboljšali to, kar že počnejo. Ali obstajajo vrzeli na trgu, ki bi jih lahko zapolnili?

2. Odločite se, kaj boste prodali

Veliko je potrebnih za ustanovitev podjetja, a najprej morate ugotoviti, kaj nameravate prodati. Vaš uspeh kot podjetja je odvisen od vaše sposobnosti prodaje izdelkov ali storitev svojim strankam.

Pripravite seznam idej za izdelke ali storitve, ki jih lahko ponudite. Nato razmislite o naslednjih vprašanjih:

  • Ali obstaja povpraševanje po tem izdelku ali storitvi?
  • Kako bo to koristilo mojim strankam?
  • Ali bi kupil ta izdelek ali storitev?
  • Kaj bi lahko razumno zaračunal?
  • Ali je dovolj povpraševanja, da lahko ustvarim dobiček?

3. Napišite poslovni načrt

Nato boste napisali poslovni načrt. Poslovni načrt vam bo pomagal pridobiti jasnost, ko boste začeli, in vam bo v veliko pomoč, če se boste v prihodnosti odločili zaprositi za financiranje malih podjetij.

Po SBA večina poslovnih načrtov spada v kategorijo tradicionalnih podjetij ali vitkih zagonskih podjetij. V tradicionalnem poslovnem načrtu boste šli zelo podrobno. Ti načrti so lahko dolgi več deset strani in jih zahteva večina posojilodajalcev in vlagateljev.

Za primerjavo, poslovni načrt vitkega zagona se osredotoča na pregled poslovanja na visoki ravni. Povzeli boste najpomembnejše vidike vašega podjetja in bo dolg le približno eno stran. To bo veliko hitreje ustvariti, vendar če iščete sredstva, bodo vlagatelji morda zahtevali več informacij.

4. Odločite se za pravno strukturo svojega podjetja

Izbira pravilne pravne strukture je pomemben del vodenja vašega podjetja. Če želite začeti hitro in s čim manj težavami, je morda samostojni podjetnik pravi za vas.

Pri tej vrsti poslovnega modela nimate partnerja ali izvršnega odbora, ki bi mu morali odgovarjati, zato imate popoln nadzor nad vsemi odločitvami. Ne pozabite pa, da med vami in podjetjem ni pravne ločitve; ste odgovorni za vse dolgove in tožbe, ki nastanejo pri podjetju.

Nasprotno pa družba z omejeno odgovornostjo (LLC) zagotavlja večjo prilagodljivost in ustvarja pravno ločitev med vami in podjetjem; vendar je treba izpolniti več papirologije in svoje podjetje boste morali prijaviti državi.

5. Prijavite se za svoj EIN

Vaša identifikacijska številka delodajalca (EIN) je zvezna davčna številka, ki bo identificirala vaš poslovni subjekt. Če nameravate kdaj registrirati svoje podjetje kot LLC ali zaposliti zaposlene, boste potrebovali EIN.

Brez EIN boste morali za identifikacijo svojega podjetja uporabiti svojo številko socialnega zavarovanja, zato vam lahko prijava za EIN pomaga ohraniti vašo številko socialnega zavarovanja na varnem. Brezplačno se lahko prijavite na spletni strani davčne uprave in prejmete EIN v nekaj minutah.

6. Nastavite poslovni bančni račun

Ko ustanovite svoj poslovni subjekt, morate odpreti poslovni bančni račun. To je pomembno, ker loči vaše osebne finance od poslovnih financ.

Dobro je sodelovati z lokalno banko, da lahko vzpostavite oseben odnos. Veliko ljudi meni, da so manjše banke bolj koristne in se lahko hitro odzovejo, če pride do težave.

7. Poglej v zavarovanje

Vodenje lastnega podjetja prinaša številna tveganja, vključno s tožbami, kršitvami podatkov ali prekinitvijo poslovanja. Zato bi morali začeti tako, da poskrbite za ustrezno zavarovanje.

8. Postavite domačo pisarno

Če nameravate delati od doma, je dobro, da ustvarite določeno domačo pisarno. To je lahko prazna soba v vašem domu ali samo določen kotiček v vaši spalnici.

Vendar želite izbrati območje, ki vam bo nudilo določeno stopnjo zasebnosti. Prav tako bodite pozorni na ozadje, še posebej, če boste morali redno opravljati klice s strankami.

9. Sodelujte z računovodjo

Davki so za večino ljudi zmeda, še bolj pa postanejo zapleteni, ko vodite majhno podjetje. Poleg tega potrebujete nasvet o tem, kako strukturirati svoje podjetje, kako vzpostaviti obračun plač in kako slediti svojim stroškom. Zato je dobro najeti računovodjo.

Pri vsem tem vam lahko pomaga računovodja in zagotovi, da je vaše podjetje na tekočem z najnovejšo davčno zakonodajo. In v malo verjetnem primeru, da bo vaše podjetje revidirano, vas lahko računovodja vodi skozi ta postopek.

10. Preverite morebitne pravne zahteve

Kadar koli odpirate novo podjetje, je dobro, da preverite državne in lokalne zahteve. Nekatere države bodo zahtevale poslovno licenco ali dovoljenje in lahko boste kaznovani zaradi neupoštevanja teh zahtev.

Odvisno od vrste podjetja, ki ga nameravate voditi, boste morda morali preučiti lokalne zakone o coniranju. Ko izberete poslovno strukturo in izpolnite zahteve za registracijo svoje države, preverite, ali obstajajo kakšni drugi zakoni, ki bi lahko vplivali na vaše podjetje.

11. Pripravite tržni načrt

Trženje je ključnega pomena za izgradnjo uspešnega podjetja, vendar se preveč lastnikov podjetij loti vanj brez načrta. To pomanjkanje načrtovanja jih pogosto pripelje do tega, da porabijo kup denarja, ne da bi videli prave rezultate. Ali še huje – nekaj res deluje, vendar tega nimajo možnosti poustvariti.

12. Preizkusite svojo poslovno idejo

Zdaj je čas, da stopite ven in preizkusite svojo poslovno idejo, kar pomeni, da se morate osredotočiti na prodajo. Navsezadnje se uspešna podjetja merijo na podlagi dobičkonosnosti.

Popolnega načrta za začetek vašega podjetja ni in na začetku boste morda naleteli na veliko napačnih korakov. Pomaga vam lahko sodelovanje z bolj uveljavljenimi podjetji, da se vaše ime pojavi in hitreje raste.

Ne glede na strategijo, ki jo izvajate, morate biti pripravljeni na prilagajanje. Pomembno je, da ustvarjate rešitev, ki je ustrezna in izpolnjuje potrebe vaših strank.