PODJETNIŠTVO

Kako z bloganjem ustvariti svojo osebno blagovno znamko?

Graditi blagovno znamko ne gre za hranjenje vašega ega. Gre za to, da si zagotovite več priložnosti, da pomagate in se povežete z ljudmi v vaši panogi.

Eden izmed najboljših načinov za izgradnjo blagovne znamke je bloganje. Blog je središče za vaše nasvete. Ima tudi dodatno prednost, saj vam pomaga pri uvrstitvi na iskalnikih.

Toda ustvarjanje osebne blagovne znamke z bloganjem je več kot le postavitev spletne strani in klicanje na dan. V proces gre veliko več kot v pisanje.

Razčlenimo, kako lahko presežete samo vsebino in uporabite bloganje za izgradnjo svoje blagovne znamke in razširitev družbenega dosega.

1. Gradite svojo blagovno znamko (in ključne besede) okoli niše

Kako želite biti znani na internetu?

Kaj je tvoja stvar? Po čem želite biti znani?

Ste prijazen soseski guru? Ali pa ste bolj trden mentor?

Poglejte ljudi, kot sta Tim Ferriss (prijazni guru) ali Garrett White (težki mentor).

Oba sta se odlično umestila v nišo.

Ne glede na to, kakšna je vaša niša, mora biti nekaj, kar poznate in razumete.

In o tem moraš znati pisati. Ker boste o tem veliko pisali.

Pri izbiri svoje niše se osredotočite na ključne besede.

Ali vaša niša išče strokovno znanje, kot je vaša? Poglejte obseg iskanja. Poglej poizvedbe.

Ključne besede vam bodo povedale, ali ljudje že iščejo nasvete v vaši niši.

Če želite narediti nekaj osnovnih raziskav ključnih besed, začnite preprosto.

Izmislite nekaj ključnih besed in uporabite Google, da vidite, kaj se pojavi.

Če na primer vnesem »spletno trženje«, ki so moje nišne ključne besede, sem prva dva rezultata, ki se prikažeta po plačanih oglasih.

Oglejte si, kdo se pojavi, in zapišite njihova imena ali označite njihova spletna mesta. To so vaši konkurenti.

Nato lahko uporabite druga orodja za ključne besede, da poiščete ustrezne ključne besede za svojo nišo.

Poiščite svojo nišo, določite ključne besede svoje niše in jih uporabite povsod.

Ko ustvarite svojo blagovno znamko, se boste začeli uvrščati za stvari, ki jih želite.

2. Uporabite osebnost, da ustvarite glas blagovne znamke

Ko so Tima Ferrissa povprašali, kako zgraditi svojo blagovno znamko, je rekel: »Trudim se, da bi bil sam, kljub temu, da je v javnosti, in biti najboljša možna različica sebe.«

Ta miselnost se kaže v marsičem, kar počne s svojo blagovno znamko.

Ko začnete v svetu bloganja, morate imeti lasten glas blagovne znamke. To pomeni, da v svoje pisanje vnesete koščke vaše osebnosti. Morate razumeti, da ljudje prihajajo k vaši blagovni znamki zaradi vas. Kar imate, je edinstveno in svojo osebnost morate vnesti v svojo blagovno znamko.

2. Oblikujte temo svojega bloga okoli svoje blagovne znamke

Ko prepoznate svojo nišo in glas svoje blagovne znamke, sledi težji del: izdelava dejanskega bloga.

Dizajn je ena tistih stvari, ki lahko resnično delujejo za vas ali proti vam.

Študije kažejo, da v 94 % časa nekdo prvi vtis temelji na dizajnu. Za sprejetje te odločitve je potrebnih le 50 milisekund.

Oblikovanje vašega spletnega mesta je torej enako pomembno kot glas vaše blagovne znamke.

Potrebovali boste svoj blog, da bo na nek način izstopal. Oblikovanje je zelo preprost način za to.

Želite začeti z lastnim spletnim mestom s svojim imenom. Zakaj svoje ime? Tako ljudje vzpostavijo povezavo.

Zato začnite z izdelavo spletne strani s svojim imenom in uporabite dizajn, ki odraža, kdo ste.

3. Dosledno pišite veliko relevantnih vsebin

Če se ne ukvarjate z redno vsebino, ne boste zgradili velike blagovne znamke.

Želite objaviti veliko vsebine, ker:

  • Imate nasvete, ki jih morajo ljudje slišati.
  • Več vsebine izboljša vaš SEO.
  • Zunaj je že veliko konkurenčnih vsebin.
  • Več ko pišete, bolj izpopolnjujete svojo blagovno znamko.
  • Bolj ko boste izboljšali svojo blagovno znamko, večja in boljša bo.

Redno ustvarjanje kakovostne vsebine se sliši zastrašujoče.

Izmisliti morate nove ideje in porabiti čas za pisanje, urejanje in objavljanje. Nato lahko uporabite družbena omrežja za skupno rabo in sodelovanje z občinstvom.

To ni lahek podvig.

Vendar je pomembno, da to počnete dosledno, če želite zgraditi svojo blagovno znamko. Poskušajte objavljati vsaj 2-3 krat na teden, če ne več, odvisno od vaših ciljev.

4. Razširite svoj doseg z gosti bloganja

Gostujoče bloganje je odličen način za izgradnjo vaše blagovne znamke in povečanje števila sledilcev. Ne samo izboljša vaše pisne sposobnosti, ampak gradi vaše osrednje občinstvo.

Če pa res želite rezultate, bi morali uporabljati gostujoče bloganje kot način za razširitev dosega svojega trenutnega bloga.

Bloganje gostov je odličen način za ustvarjanje povratnih povezav do vašega spletnega mesta, ki vam bodo pomagale pri uvrstitvi na Googlu. Lahko naredi čudeže za vaš SEO.

Več ko objavljate na svojem blogu, več naredite za druge bloge in bolj ko je vaše ime na spletu, večja bo vaša blagovna znamka.

Kako dolgo bo trajalo, da z bloganjem ustvarimo blagovno znamko?

Vem, da se morda zdi, da nikoli ne boste prišli tja, a boste. Samo čas je potreben. Rezultatov ne boste dobili takoj. V povprečju bo verjetno minilo vsaj 12 do 18 mesecev, preden boste videli rezultate.

Bloganje je tista stvar, zaradi katere ne boste takoj postali slavni. Pa tudi ne bi smel. Vaš blog bi moral ljudem zagotoviti resnično vrednost. To ni način, kako hitro obogateti. Pomembno si je tudi zapomniti, da uspeha svoje blagovne znamke ne morete vedno meriti po številu sledilcev. Pogosteje boste vedeli, da ste uspešni glede na globino vaših povezav.

Odnosi z drugimi vplivneži, mreženje in pridobivanje sledilcev zahtevajo čas in namen, da se osebno povežete.

Znamko lahko vedno hitro razvijete. Če pa hočeš ostati na dolgi rok, moraš vložiti ure.

POVZETEK

Najprej izberite nišo. Raziščite ključne besede. Zapolnite praznino, ki jo je treba zapolniti.

Veliko pišite. Prizadevajte si za visokokakovostno, dragoceno vsebino.

Vzpostavite povezave. Osredotočite se na kakovost.

Sporočite svoje ime.

Tako zgradite blagovno znamko, ki vam ne bo samo odprla vrat, ampak bo zagotovila tudi vrednost za ljudi, ki vam sledijo.

Ne skrbite tudi glede časa, ki je potreben za rast vaše blagovne znamke.