4 tehnoloških trendov v gostinstvu, ki jih je treba izvesti v letu 2022
Gostinska industrija morda obstaja že stoletja, vendar to ne pomeni, da ni bila v koraku z najnovejšimi tehnologijami. Ko se hitrost inovacij pospešuje, je gostoljubje doživelo revolucijo za revolucijo.
Dandanes potrošniki od svojih hotelov pričakujejo več kot kdaj koli prej, in če želite ostati konkurenčni, jim morate dati, kar želijo.
1. Optimizirajte za glasovno iskanje
SEO je stara novica. Vsi in njihova babica vedo, da če želite preživeti v tej digitalni dobi, morate poskrbeti, da vas bodo ljudje lahko našli, ko iščejo ustrezne ključne besede.
Ker pa glasovni pomočniki AI, kot so Siri, Alexa in Cortana, postajajo vse bolj priljubljeni, se število ljudi, ki iščejo prek glasovnega ukaza, vztrajno povečuje.
Čeprav se to morda ne zdi takoj relevantno, je bistvena točka, da se glasovno iskanje sama po sebi razlikuje od iskanja po besedilu. Ko iščete hotel v Googlu, lahko vnesete »najboljši hotel scranton«. Toda ko iščete z glasom, boste morda rekli nekaj takega, kot je “kateri je najboljši hotel v Scrantonu?”
To pomeni, da bi morali začeti optimizirati za ključne besede z dolgim repom in celotne stavke, tako da vas bodo potencialni gostje lahko našli, ko vas bodo iskali.
2. Vključite tehnologije interneta stvari v svoje sobe za goste
Kot smo omenili v našem zadnjem nasvetu, postajajo glasovni pomočniki vse bolj priljubljeni. Vendar obstaja posledica tega dviga, ki presega glasovno iskanje. Zdaj, ko toliko ljudi uporablja te priročne tehnologije, jih pričakujejo tudi v svojih hotelih – ni ravno sproščujoče, če lahko doma ugasneš luči s preprostim glasovnim ukazom in potem moraš vstati vsakič, ko si naj bi bil na dopustu.
Vključno s tehnologijami interneta stvari, kot so pametne luči in pametni termostati, lahko vaše sobe za goste resnično popeljejo na višjo raven. Dodatne točke, če vključite glasovne pomočnike, ki se lahko povežejo z njimi za dodatno udobje.
3. Vključite tehnologijo za prepoznavanje obrazov
Od vseh tehnologij, ki smo si jih do sedaj ogledali, je ta morda najbolj kontroverzna. Čeprav je lahko odpiranje vrat vaše sobe s prepoznavanjem obraza namesto s ključem lahko priročno, lahko tudi izklopi goste zaradi skrbi glede zasebnosti.
Zaradi tega bi bilo morda dobro, če vas zanima implementacija te tehnologije, gostom še vedno ponuditi možnost uporabe sobnih ključev. Tako boste pritegnili futuriste, ne da bi odtujili skeptike.
4. Ustvarite brezhibni postopek spletne rezervacije
Čeprav se nekaterim morda sliši neumno, je potreba po dvigu telefona za rezervacijo v restavraciji, namesto da bi jo preprosto naredila na spletu, za nekatere ljudi dovolj odvrnila, da bodo izbrali drugo možnost.
Spletna orodja za rezervacijo, kot je SevenRooms, lahko pomagajo preprečiti to, tako da poskrbijo za preprost in nemoten postopek rezervacije za vaše obiskovalce.
Poleg tega lahko shrani tudi pomembne podatke o vaših strankah, vključno z alergijami, prehranskimi omejitvami, informacijami o zvestobi in še več, tako da se lahko uskladite s svojo ekipo, preden stranka sploh pride skozi vhodna vrata.