PODJETNIŠTVO

Kako izbrati poslovno idejo? (2.del)

Razmislite o poslovnih idejah

Ko ste zožili vrsto posla, ki ga želite voditi, je čas, da razmislite o nekaterih idejah. Kako pa se vam porajajo poslovne ideje? Tukaj je nekaj načinov, ki vam bodo pomagala.

Poglej okoli sebe

  • Svet je poln podjetij. Mnoge od njih vodijo ljudje, kot ste vi.
  • Ste videli podjetje, ki bi ga želeli voditi? Vprašajte lastnika, kako je in ali je donosno in prijetno
  • Ste naleteli na podjetje in pomislili: “Lahko bi naredil bolje od tega”? Mogoče bi moral!

Poglej na spletu

Ne glede na to, ali uporabljate internet za raziskovanje poslovnih idej ali želite voditi spletno podjetje, zaženite Google in pobrskajte! Obstaja veliko priložnosti za vodenje podjetja na spletu.

Izdelajte izdelke in jih prodajajte prek spletne tržnice, kot je eBay, Amazon ali Etsy.

Ponudite storitve, do katerih lahko dostopate na spletu, kot so spletni tečaji ali spletno oblikovanje.

Uporabite internet za raziskovanje poslovnih idej.

Povejte svojo idejo na družbenih omrežjih – obstaja veliko skupin na Facebooku, kjer ljudje razpravljajo o idejah za mala podjetja. Ali pa zaženite spletno anketo, da ocenite mnenje.

  • Vprašaj prijatelja

Dve glavi sta boljši kot ena. Sedite s prijatelji in družino ter razmislite o idejah. Začnite s seznamom področij, na katerih bi morda želeli delati, in poglejte, kaj pije vodo.

Razmislite o težavi

Reševanje težav je odličen način za izgradnjo podjetja.

Ali ste bili razočarani zaradi izdelka, ki ne prinaša vrednosti? Morda bi lahko razvili izdelek, ki dela stvari bolje?

Ali obstaja storitev, za katero želite, da bi jo nekdo ponudil? Morda tisti, do katerega ima prijatelj dostop, vendar ni na voljo na vašem območju? Lahko bi začeli s tem.

Si želite, da bi imeli nekoga, ki bi se lotil določenega dela, ki ga sami ne marate opravljati? Na primer čiščenje pečice, vrtnarjenje ali skrbništvo? To bi lahko bila osnova podjetja!

Odkrijte, nad čim se ljudje pritožujejo. Če vaša poslovna ideja temelji na izdelku, si oglejte obstoječe ocene izdelkov na spletnih mestih, kot je Amazon, za ideje o izboljšavah in funkcijah, ki jih ljudje želijo videti.

Raziščite franšize

V Evropi je na voljo veliko franšiz. Niso vse velike blagovne znamke, kot sta Costa in McDonalds. Obstajajo tudi manjše poslovne franšize, kot so tečaji za dojenčke, sobe za pobeg, trgovine, mehka oprema, striženje psov, telovadnice …